Liv och Jemal möts en kväll i stan. De kommer från olika gäng, och deras kompisar hatar varandra. Ändå kan de inte sluta tänka på varandra. De börjar ses i smyg, och blir alltmer förälskade. Men hur länge kan de dölja kärleken för omgivningen? Och vad händer när allt ställs på sin spets?
Nu kommer den hyllade ungdomsboken På natten är allt sant i lättläst version! En modern Romeo- och Julia-berättelse som utspelar sig i Norrbotten. Det är en stark och aktuell roman om identitet, fördomar och grupptryck och kärlek som trotsar gränser.
ArbetstitelPå natten är allt sant (lättläst)
Standardpris299.00
Illustrerad
Orginaltitel
Åldersgrupp12-15
BandtypKartonnage
Recensionsutdrag
Läsordning i serie
MediatypBok
AvailableToOrder
IsContractProduct
Inlaga
Sidor156
Publiceringsdatum2026-08-10 00:00:00
FörfattareLina Stoltz
Kort BeskrivningLiv och Jemal möts en kväll i stan. De kommer från olika gäng, och deras kompisar hatar varandra. Ändå kan de inte sluta tänka på varandra. De börjar ses i smyg, och blir alltmer förälskade...
Storlek
Färg
IsBokinfoProduct
SeriesTitle
erpOwnsPrice
BokinfoStatusCode10